poniedziałek, 24 sierpnia 2015

black&blue jeans

Witam kochane Panie ! :D

Dzisiaj mimo kompletnego braku chęci i siły, (zarówno u mnie jak i u mojego cudownego fotografa)
udało mi się spiąć pośladki i ruszyć na sesje. Post miał posiadać zdjęcia z moją twarzą, tak jak obiecałam kochane, no ale niestety miałam przykrą sytuacje i moja twarz została zmasakrowana :/ na szczęscie już jest dobrze, wszystko sie goi i powraca do poprzedniego stanu, Lekarz zapewnił ze blizn nie bedzie ( najpiękniejsze słowa jakie ostatnio usłyszałam, cieszyłam sie jak głupia )

Powracając do postu dziewczynki (z góry przepraszam za słabe tło, ale długo szukałysmy odpowiedniego i nic nie mogłysmy znaleźć. ) przygogtowałam dla Was stylizacje która jest najbardziej w moim typie. Uwielbiam takie proste, z lekkimi dodatkami połaczenia. Stylizacje można załozyć na spacer, do kawiarnii, dzień w szkole/pracy. Mam nadzieje że Wam sie spodoba. 

Pozdrawiam i ściskam gorąco! <3























kurtka-Bershka 
bluzka-Camaieu
spodnie-Cropp
torebka- sklep w CH Marywilska
buty- sklep ''po schodkach'' w Tłuszczu