czwartek, 20 sierpnia 2015

Jantar- odżywka & szampon

       Witam kochane!

 Na samym początku chciałabym podziękować Wam za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem. Jest mi strasznie miło, nie spodziewałam się tyle ciepłych,serdecznych i przesympatycznych  słow. Nie jestem w stanie dobrać w słowa tego co czułam, gdy je czytałam.
 Dziękuje jeszcze raz z całego serduszka ! ♥

Dzisiejszym tematem mojego postu jest odżywka i szampon z wyciągiem z bursztynu firmy Jantar
Produkty kupiłam z polecenia przyjaciółki. Używałam je przez 3 tygodnie, szampon 3 razy w tygodniu,a odżywke starałam sie stosować codziennie zgodnie z zaleceniem. Zaczne od szamponu, który jest ''do włosów zniszczonych''.Po jego stosowaniu włosy były gładkie i lśniące oraz dobrze się układały tylko niestety szybciej przetłuszczały. Odżywk za to po prostu CUDO.  Efekt był widoczny już po pierwszym tygodniu stosowania. Włosy urosły  od 3 do 5 cm. Po odżywce wyrosło mi również duzo tak zwanych baby hair, których wcześniej miałam mało i były króciutkie, teraz natomiast mam ich bardzo duzo i mają po ok. 4 cm. 
Podsumowując dzięki odżywce moja ''kitka'' stała sie grubsza oraz dłuzsza. 
 Szampon w skali 1-10 oceniam na 6,5, jednakże odżywke na mocne 9. 
Buźka kochane ! <3